Monday, December 07, 2009

Hari miss penalti sedunia



Apesal la minggu lepas jugak dorang terutama sekali fabregas nak miss penalty..kalau nak buat pun bagitau laaa awal awal ada hari miss penalti sedunia tidak aku terpinga-pinga melihat rembatan fabregas diselamatkan oleh Sorensen. Antara meraka yang miss penalti adalah Ronaldo(which is me) curi this quote from my fren "which is fletcher" Dindane, Defoe dan juga Lampard, tapi ada baik nya juga sebab Chelsea kalah ngan City jadi kurang 2 point je skang ngan United.

United pula bermain dengan kekurangan pemain pertahanan yang semuanya cedera lalu SAF meletakkan dua pemain tengah iaitu Fletcher dan juga Carrick bermain di posisi yang tidak menepati citarasa mereka.Tetapi dengan sikap profesionalism mereka berjaya mengekang West Ham dari meyumbat sebarang gol. Syabas betty!

Ada informasi yang saya ingin kongsikan bersama dengan anda semua..untuk minggu ke 15 YFF ada double game jadi disini anda perlu berjaga-jaga dengan pemain yang kalau die kene kad kuning 1st game confirm 2nd game tak leh main iaitu mereka nie dah collect 4 kad kuning..so kalau 5 kad kuning terus gantung 1 game.

Aston Villa - Agbonlahor, A.Young
Birmingham - Carr
Blackburn - Dunn
Bolton - Muamba, Samuel
Burnley - Mears, Carlisle
Chelsea - Drogba, Ivanovic
Everton - Cahill
Liverpool - Carragher, Skrtel
Man Utd - Evra
Man City - de Jong
Pompey - O'hara, KPB, Mokoena
Stoke - Whelan, Fuller, Shawcross
Sunderland - Bardsley
Spurs - Jenas, Hutton
West Ham - Faubert
Wolves - Stearman

Cuma Arsenal, Wigan, Fulham dan Hull sahaja yang pemain mereka belum sampai 4 kad kuning

Sekian...ZazeEeSsSssS

2 comments:

buih said...

minggu ni tak update pun!

4:08 PM
tobeks said...

mane update minggu ni??????

10:59 PM